
GÜBRETAŞ`ın Razi Petrokimya yatırımı değer üretmeye devam ediyor
- 28/11/2015

Ambalaj Sanayicileri Derneği (ASD) tarafından bu yıl 6’ncısı düzenlenen Ambalaj Ay Yıldızları Yarışması’nın şampiyonları belli oldu.
Ambalaj Sanayicileri Derneği (ASD) tarafından bu yıl 6’ncısı düzenlenen Ambalaj Ay Yıldızları Yarışması’nın şampiyonları belli oldu. 169 ambalajın 9 farklı kategoride değerlendirildiği yarışmada GÜBRETAŞ’ın sıvı-toz grubu ürünleri 2 bronz ödül kazandı.
Ambalaj Sanayicileri Derneği (ASD) tarafından düzenlenen Ambalaj Ay Yıldızları 2015 Yarışması’nın kazananları açıklandı. Ödül töreni tarihi daha sonra açıklanacak olan yarışmada, bu yıl başvuru yapan 169 ambalajdan 16’sı altın, 20’si gümüş, 18’i bronz ödüle layık görüldü. Çeşitli kategorilerde 34 ambalaj da ‘yetkinlik ödülü’ aldı. TSE işbirliği ile Altın Ödül alanlar arasından seçilen 3 ambalaj ise Altın Ambalaj Ödülü’nün sahibi oldu.
Ambalaj üreticileri, marka sahipleri ve tasarımcıların piyasadaki ambalajlarıyla katıldıkları Ambalaj Ay Yıldızları Yarışması’na bu yıl en fazla gıda, grafik tasarım ve içecek kategorilerinde başvuru yapıldı. Farklı kategorilerde yarışmaya katılan ambalajları tek tek değerlendiren seçici kurul, zorlu bir süreçten sonra 2015’in şampiyonlarını belirledi. Bu yıl ilk kez yurtdışından katılımın olduğu yarışmada İsviçre’den bir ambalaj da ödül almaya hak kazandı.
Yenilenen sıvı-toz grubu ambalajlarıyla 3 kategoride yarışmaya katılan GÜBRETAŞ, iki bronz ödül kazandı. GÜBRETAŞ, Ambalaj Malzemeleri Kategorisi’nde “Potasyum Nitrat Toz Bitki Besin Maddesi Ambalajı”, Endüstriyel ve Taşıma Ambalajları Kategorisi’nde ise “Micro Sıvı Bitki Besin Maddesi Ambalajı” ile ödüle layık bulundu.
Bu yıl sıvı-toz grubunda bütün ambalaj çeşitlerini yenileyen GÜBRETAŞ, tüketicilerin sürekli genişleyen ürün gamı ve artan ürün çeşidini kolaylıkla gruplayabilmesi ve ayrıştırabilmesi fikrinden hareketle tasarım değişikliği gerçekleştirdi. Özgün, tüketicilerin seçimini kolaylaştıran ve ürün ailelerinin bütünsel ele alındığı bir tasarım tercih edildi. Tüketicinin beğenisini kazanan ve markaya artı değer katan “sarı ambalaj” uygulaması, bu ürün grubuna da yansıtıldı. Sıvı ürünler için özgün, ergonomik ve güçlü ifadesi olan tasarım yaptırılarak, çift kulp ile tüketiciye kullanım kolaylığı sağlandı. Satış noktalarında ürünlerimizin öncelikli olarak fark edilmesinin yanı sıra içerik ve özelliklerinin açıkça algılanmasını hedeflenen yeni ambalaj tasarımlarında yalın, ürün ve marka isminin net bir şekilde birbirinden ayrıldığı, ürün gruplarının tüketicinin kullanımına göre ayrıştırıldığı tasarımlar ortaya çıkarıldı.